Pls click this..i need money~help me! no harm

7/12/09

last midnight went for futsal at cheras..
after tat have a drink around thr~a cafe call dolphin cafe..
i saw a lot police car patrol around thr..
i wonder why i never see even a police patrol around wangsa maju at midnight..
we talking about saman on the road..

the 1st day of 2008..
im going to fetch sack and go sch do something for sport meet
since tat is the 1st time i go sack's house..
so i phone him before iramanis..
LOL then i din realize a police car is behind me!
kena stop..shit! NEW YEAR also need kena saman!
thx wor sack~


i go down and go welcome the officer..
i not really remember the conversation..
but something like tat..

officer : tunjuk IC lesen..
me : (give him) sorry la bang..tadi saya kejar masa..
officer : kejar masa boleh cakap telefon sambil mandu ke? (checking IC and lesen)
officer : baru dapat lesen ni~kalau kena saman tolak markah tu
me : sorry la bang..kasih chance la..first time ma..
officer : kau mau saya kasih chance..macam mana?
me : tak tau o..boleh buat apa?
officer : mau kasih chance saya mau bincang sama boss saya dulu..
me : jadi boleh kasih chance la?
officer : kau belanja saya minum la..
me : (LOL so direct!! i put my hand to my pocket take wallet) ok ok boleh boleh..

the officer stop me when i taking my wallet!
officer : naik kereta dulu..naik dulu nanti saya bagi tau
me : ok ok (HAHAHA)

he walk over n give me the saman book..
officer : nah simpan bawah..
me : (take out wallet put money) nah kasih habis sudah..dompet pun kosong sudah..
i left around rm20+ inside my wallet..give all to him
officer : ha? kau kasih habis ar? nanti tiada duit apa macam? mau ambil balik spuluh ringgit tak? nanti tiada duit isi minyak~
me : (F u!) tidak apa la..
officer : next time jangan lagi ar!
me : !@#$%~!@#$%^~!@#$%^



someone has devil body n angel face!

No comments:

Post a Comment